nya basketskor + boll :D

jag och pappa va och köpte basketskor och basketboll idag efter skolan ;) jag blev jättenöjd :D
idag har vi som sagt haft skoljoggen jippi!!! jag fick ingen bra plasering men min tid va helt ok, jag sprang på 35-40 min räknade jag och mikaela ut ;) frida i vår klass kom etta av tjejerna och viktor i vår klass kom etta av alla (alltså bara av 6:or och 7:or) min klass e typ asbra på att springa utom jag :s jag förstör för dom hahaha <333 NÄSTA ÅR SKA JAG FÅ EN MYCKET BÄTTRE TID!

puss/ida<3











 


Kommentarer
Postat av: Klara

Till Emilia: Ja, det skulle ju vara bäst att ha det så, men jag måste nog blir miljonär om jag ska kunna ha två lägenheter i två olika länder ^^

jag får till Amerika minst 1 gång varje år och du får komma till sydkorea minst 1 gång varje år ^^ :P puss! <3 <3 <3

2011-09-17 @ 11:26:11
URL: http://sonyeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0