Skit matte prov

Idag hade vi matte prov och det gick SKIT. Ett tips till alla ni som inte redan fattat det: kolla ALDRIG på nån annan och skriv av ( OBS! Detta gäller bara om man har ett svar, har man järnsläpp och inte kommer på något alls så är det ju bättre än ingenting) för varenda jäkla gång som jag gör det har jag fel på det, så mitt första svar va rätt eller iaf nära! :( men jag kommer säkert göra det misstaget 20 ggr till innan jag lär mig! Jaja, då vet ni allt dåligt just nu, det finns så klart lite mer men.... Till det bra: som ni vet, ska jag till hovet o se (kanske träffa) Ashley Greene och Robert Pattinson... Helt overkligt Träning snart :) Höstlov snart= Miamiiii Jag fick tag på VIP biljetter även fast jag stod i "fel" kö, jag köpte i för sig... Kul inlägg. Puss <3 bilder kommer...

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kollade på mig och självklart är jag så dålig så du får fel!

2011-10-25 @ 22:19:24
URL: http://pinsamast.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahaha, nej du är inte dålig! <3

2011-10-26 @ 15:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0