idagiskolangickjagochemiliaruntihelaskolanförattletaefternågonkonstigbok:s

idag i skolan gick jag och emilia och letade efter någon konstig bok som hon ville läsa :s JAG SLÖSADE TYP HELA RASTEN PÅ DET! men hon följde med mig när jag skulle köpa en risifrutti så då blev jag glad :) <333

idag hade vi oxå typ so-prov som jick bajsdåligt!!! stackars mig :'((( jag hade till och med fel på de 2 första frågorna som e de lättaste!!! jag e semst i the world.

men nu kom mamma hem så jag måste springa ner och börja plugga spanska.

juste!!! idag på matten så fick madde gå ut för att hon skrattade så mycket hahahahahahahahahaha! fast hon skrattade typ åt mig som inte visste vad 35x2 är haha 
men till mitt försvar så trodde jag att han sa 34x2 (för jag svarade 68) 

PUSS/ida<3

<3


jag gillar philippa i bakrunden haha ;p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0