good natt

Jag skriver typ alltid den rubriken hehe... Idag så skulle typ ingen (i bergtorp) till träningen så jag fick gå själv till Ica, köpa mellis och åka till byäng i min ensamhet. Men träningen va ändå helt ok och springningen oxå :) det känns som att jag har blivit mycket bättre på löpningen :D K bry, jag vet haha På fredag så åker vi till regionsträningen och blir borta över helgen så ni (typ inga...) får vara beredda på dålig update under helgen haha Men sen e det ju HÖSTLOV så då SKA jag vara bra på att blogga!!!! Eller hur man nu säger........ Inget roligt inlägg men aja! Puss /idaaaa<3 Juste imorrn har vi sovmorgon jippi!!! :DDDDD <333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0