förlåt att jag inte bloggade igår...

förlåt att jag inte bloggade igår, hände en massa andra saker och så skypade jag me alicia<3 hann tyvärr inte!

 idag har jag och mamma varit i stan och ätit lunch med hennes två kompisar, köpt en jofama by kenza-jacka (fast jag måste hämta ut den om en vecka :s). vid halv 7 tiden mötte vi pappa och therese och gick på resturang :DD asmysigt. men nu måste jag gå och lägga mig för imorrn måste jag gå upp vid 8 (!) för att åka och se div.1 matcken mot blackeberg och sen åka till sigtuna för att köra div.3 match tagga ;D <3

PUSS /ida<33



äntligen är du min haha<3

ffast jag vill typ ha alla, kolla vad snygga de är!!!







den ser lite konstig ut på bilden tycker jag...^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0