det måste fan vara översvämmning i hela sverige...

det måste fan vara översvämmning i hela sverige... asså det regnade så mycket idag hahahaha
först så när vi skulle ha gympa (springa 2,5:an i ensta) så fick vi stå och vänta på tåget i ca 10 min, sen fick vi GÅ från galoppfältet till ensta där vi fick reda på att det va inställt pga regnet. men göran va där och han sa att om man sprang idag så fick man va ledig på gympan nästa fredag. jag och alla tjejer + david och viktor sprang och jag fick tiden typ 13.34 min, inte så bra men aja..

nu ska jag i alla fall packa för jag ska till kaaaaaaaaaariiiiiiinnnnnnnnnn :DDDD där ska jag, philippa och hanna sova, ska bli askul ;))) <333
imorrn har jag match mot uppsala så jag måste packa allt tills i morgon

pöss/ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0