om ca 30 min drar jag till Alicia <3

där ska jag sova ikväll/natt för hon har bjudit över mig och ellen (kanke någon mer men jag vet inte vilka ;)) på en tjejkväll för hon har fyllt år! sak bil supermysigt att äntligen få träffas igen!! det va superlängesen jag och hon sågs, jag och ellen ser ju varandra i skolan och därför blir det ju lättare att hålla kontakten! vill verkligen inte tappa kontakten med er bästisar!!!!! <3


idag har jag och pappa varit i täby där jag hittade ett par sovshorts, en julklapp till therese och en födelsedagspresent till alicia :D
efter det bakade jag en supergod rulltårta med nutella och banan <3

måste börja göra mig iordning och packa inför ikväll nu!

puss/ida<3

sovshortsen, ska nog byta dom till långa sovbyxor istället men jag älskar mönstret och färgerna!

dom ser jättestora ut på bilden..



från hollister ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0