so I called my friend Jhonny, - Jhonny la genta esta muy loca WTF

vakna precis och kände att jag behövde blogga! ;s ska försöka blogga lite varje dag! men iaf, sa jag att jag var med Mikaela på Hollister!? det var iaf 7kt kul! jag är kär i deras kläder! ♥ ni kan läsa mer om hur det var här! sen kom iaf Sofia hit o ! vi tränade typ i en timme ;p,här hemma!fast vi gick typ o la oss sen!..o så gick vi på gym nästa dag! (stolt) haha nä men ni vet det där tränings schemat! ska försöka satsa sista veckan! ;)) Juste, jag köpte ett par jeans på hollister, och en parfym! fast den var en komfirmations (stavning,wtf) present! :C o de va skit snygga väskor för ett jätte bra pris ( värsta reklamen ju! ;) )!


det var dom tror jag!

puss ♥/ Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0