Hundpromenad

hehe, typ den konstigaste promenaden jag varit på! gick precis ut med Cleo (min hund för dom som inte visste det) det var faktiskt riktigt skönt+ att jag fick på mig mina jeans som jag annars måste kämpa med i minst 45 min, nu på några sekunder! :o
först bajsar hon på en annans tomt! :s så jag måste plocka up :'c sen går hon så nära en katt så det såg ut som dom skulle kyssas...( har alltid varit rädd för att någon katt ska klösa henne i ögonen! xc) så blev fan skit rädd! sen reste hon ragg mot en kille, som typ är vår granne, och bara stod o stirra på hnm! jag orkade faktist inte bry mig, så efter en stund så började hon gå fram till honom, långsamt! o så hälsa hon o sen så stack vi! creepy!
oomajgaad, va intressnat!!

älskar dig, clevo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0