förlåt för att jag inte har bloggat!!!!

idag va jag och Therese (min syster) i stan,vi möttes först i Täby c för att jag skulle byta ett par byxor på hollister. vi åt lunch på sushibaren i täby c för att vi va så jävla hungriga haha. när vi väl kom till stan gick vi in på marc by marc jacobs där therese köpte ett par örhängen som födelsedagspresent från mig :) sen gick vi i lite affärer bland annat she-store där jag hittade en skitsnygg jacka som jag önskar mig i födelsedagspresent haha1 efter 2h åkte vi hem .
men nu måste jag gå ner och göra midda innan träningen puss<333333/ida



vill ha! så jävla snygg! (tycker dock att ärmarna ser lite konstiga ut på denna bild :s <3)
                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0