:D


waaaaaaaaaaaay!!!
i fredags så åkte vi hem till philippa och åt tacos, såg på film m.m! :D sen sov vi där o på lördan så spela vi minigolf! bilder under ↓
sen kom Klara och sov här o Idag så åkte vi till täby centrum och in till stan o träffa en jätte söt hundvalp!! ^^
men jag hade "glömt", eller rättare sagt lämnat min cykel i skolan över helgen, olåst xd så när vi åkte o skulle låsa den var den stulen! ;(
så nu har vi varit ute o letat...o åkte förbi massa cykel ställ, och efter ett tag ser jag en röd cykel i samma märke!!! :O
fattar ni! jag hittade den!!!!! gud måste älska mig!!!!!
björne :D
hahaha! snyggt! ;D
ful.tjock.
bäst!
valpen o jag! ;p:
så söt!!
o juste jag o Klara köpte silikon så nu kan jag göra såna här!
Imorgon så är det ju skolfoto! så ska lägga mig tidigt så jag inte ser så trött ut! ;P
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0